קידום ברשתות החברתיות

קידום העסק שלך ברשתות החברתיות

 

נעשה כל מה שצריך לחשיפה מקסימלית של העסק שלך ברשתות החברתיות החשובות

 

להלן פירוט פעולות הקידום שנוכל לבצע עבורך ברשתות החברתיות. נציין שפעולות אלה מבוצעות ללא תשלום נוסף עבור לקוחות שרכשו את חבילת הקידום האורגני SEO.

 

הקמת פרופיל עסקי ברשתות החברתיות

נקים עבורך פרופיל עסקי ברשתות פייסבוק, לינקדין, גוגל פלוס וטוויטר. כל אחד מהפרופילים יכיל את לוגו העסק שלך, תיאור מלא של העסק, שעות פעילות, כתובת אתר האינטרנט, דרכי יצירת קשר ועוד. הקמת פרופילים עסקיים אלה חושפת את העסק שלך באינטרנט גם אם אין לו אתר אינטרנט משלו.

 

קידום מקומי בגוגל עסקים

נקים עבורך פרופיל עסקי מקומי בגוגל עסקים. הפרופיל יכיל את לוגו העסק, תאור מלא, כתובת האתר ודרכי יצירת קשר. פרופיל זה מופיע בעיקר בחיפושים של גולשים המבוצעים בעיקר מטלפונים ניידים, אך גם ממחשבים רגילים, הקרובים פיזית לעסק שלך. לדוגמא אם תושב השרון מחפש בגוגל חברה המספקת חומרי בידוד, אזי יוצגו בהבלטה חברות שיש להן פרופיל בגוגל עסקים והם ממוקמות באיזור השרון וסביבתו. שים לב: הפרופיל שלך יוצג בהבלטה גם אם אין לך כלל אתר אינטרנט.

ראו דף תוצאות לדוגמא. פרופיל גוגל עסקים של "גולמט – חומרי בידוד"  המופיע בצילום הוקם על ידינו. פרופיל זה יופיע גם אם יוקש שם העסק "גולמט" בלבד ע"י גולש הקרוב פיזית למקום:

דף תוצאות גוגל עם פרופיל גוגל עסקים

דף תוצאות גוגל עם פרופיל גוגל עסקים

קידום סרטונים ביוטיוב

נקים עבורך ערוץ עסקי ביוטיוב. הערוץ יכיל את לוגו העסק, תאור מלא, כתובת האתר ודרכי יצירת קשר. סרטונים שיסופקו ע"י הלקוח יועלו על ידינו לערוץ ויוצמדו להם כותרת + תאור מתאים. אגב, אם אין ברשותכם סרטונים נוכל לייצר עבורכם סרטונים מאוסף תמונות סטילס שתספקו לנו. ראו דוגמא לסרטון כזה: https://youtu.be/jzKh7RAG7YE.

סרטוני יוטיוב מופיעים כידוע גם בתוצאות גוגל ומנועי חיפוש אחרים. סרטונים המופיעים במקומות גבוהים זוכים למנת צפיות מרשימה. נבצע קידום אורגני/טבעי לסרטונים על מנת שיופיעו במקומות כמה שיותר גבוהים.

אופטימיזציה לפרופילים קיימים ברשתות החברתיות

אם יש לך כבר פרופילים פעילים ברשתות החברתיות שצויינו נבצע בהם אופטימיזציה על מנת להפיק מהם את המקסימום:

עדכון כותרות, תאורים, פרטי קשר, תמונות, פוסטים, רכישת חברים ואוהדים ועוד.

 

תפעול שוטף של הפרופילים ברשתות החברתיות

במהלך הקמפיין נבצע עדכונים שוטפים של הפרופילים, נכתוב פוסטים, נרכוש חברים ועוקבים, נעלה סרטונים ועוד. במקביל תקבל מאיתנו את סיסמאות הגישה לכל הפרופילים והחשבונות שיוקמו על מנת שתוכל לפעול בהן באופן מלא בכל עת.

 

פרסום העסק שלך בוויז

אם העסק שלך ממוקם במקום ללא רחוב ומספר, נוסיף אותו לוויז על מנת שלקוחותיך יאתרו אותך בקלות. קרא עוד על הוספת העסק לוויז.

 

קרא/י עוד הרבה דברים מעניינים בנושא שיווק האתר שלך באינטרנט …

עיין/י בשאלות נפוצות ותשובות טובות לגבי קידום האתר שלך …

יש לך שאלות ?  רוצה פרטים נוספים  ?  צור קשר.

 

קידום ברשתות חברתיות

קידום אתרים ברשתות חברתיות

כתיבת תגובה