קידום אתרים אורגני SEO

 

נקדם אותך לעמוד הראשון בגוגל במגוון ביטויי חיפוש

מהו קידום אתרים אורגני SEO

אתר אינטרנט, יפה ומושקע ככל שיהיה, חייב להיחשף ברשת האינטרנט ולהופיע במקומות גבוהים במנועי החיפוש. ללא חשיפה לגולשים האתר לא שווה הרבה. מטרתו של כל בעל אתר היא להופיע במיקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש, בעיקר של גוגל, עבור הביטויים החשובים והרלוונטיים ביותר עבורו. למשל, אתר העוסק במכירת רהיטים באיזור ירושלים ירצה להופיע במיקום גבוה כאשר למשל הוקש הביטוי "חנות רהיטים בירושלים". כמו כן, ירצה להופיע ברשתות החברתיות, ביוטיוב, בפורומים מקצועיים ועוד. מקדם האתרים מבצע סדרה ארוכה של פעולות כדי לממש מטרה זו. זהו קידום אתרים בגוגל,  או בכל מנוע חיפוש אחר.

מדוע בעצם כדאי להופיע במיקום גבוה בתוצאות של גוגל  ?

בניגוד לפרסומת רגילה המגיעה אל הלקוח הפוטנציאלי גם אם לא ירצה בכך, למשל, כאשר הוא צופה בטלוויזיה או קורא בעיתון, אזי כאשר הוא מחפש באינטרנט, ובמיוחד בגוגל, הוא מחפש ביוזמתו את המוצר. כאשר הוא רואה את אתרך בדף הראשון של התוצאות הוא מסיק מסקנה פשוטה וברורה: אם האתר מופיע כאן סימן שהוא רלוונטי לביטוי שחיפשתי. אם אכנס עכשיו לאתר יש סיכוי גבוה מאד שאמצא את המוצר או הידע שחיפשתי ולכן יש גם סיכוי גבוה שארכוש אותו.

האם קידום אתרים מתבצע רק כדי להופיע במיקום גבוה בתוצאות של גוגל  ?

בהחלט לא. קידום אתרים הוא בעצם אוסף פעולות לשיווק האתר באינטרנט, קרי, להגביר למקסימום את חשיפת האתר ברשת. מיקום גבוה בתוצאות של גוגל מהווה רק אחד מן האמצעים לחשיפה. אמצעי חשיפה עיקריים נוספים: הקמת פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות המובילות, קרי פייסבוק, לינקדין, טוויטר, גוגל פלוס, הקמת פרופיל בגוגל עסקים, הקמת ערוץ עסקי ברשת הוידאו יוטיוב, בדיקת התאמת האתר למובייל, פעילות בפורומים מקצועיים, הפצת מאמרים מבוקרת, רישום באינדקסים מקצועיים איכותיים ועוד.

כיצד באמת אנו מבצעים קידום אתרים ?

אנו דוגלים במדיניות של שקיפות מוחלטת מול הלקוח ומיד תיווכחו בכך. הלקוח מהווה שותף מלא בקמפיין. ניקח לדוגמא עסק בתחום הרהיטים שיש לו אתר אינטרנט והוא רוצה להופיע במקום גבוה בגוגל כאשר מקישים את הביטוי "חנויות רהיטים בירושלים" וכן רוצה להיחשף ככל האפשר ברשת (רשתות חברתיות, יוטיוב, פורומים וכו'). אנו מבצעים שינויים באתר עצמו וכן מבצעים פעולות חיצוניות לאתר על מנת להשיג את המטרה. בעל האתר יכול להתחיל מיידית בביצוע עצמי של חלק מהן. להלן הפעולות העיקריות שאנו מבצעים:

  • קביעת ביטויי החיפוש המתאימים ביותר לקידום

נבצע סריקה נרחבת של האתר עצמו ושל אתרי מתחרים על מנת לקבוע מהם ביטויי המפתח המתאימים ביותר לקידום שיביאו כמה שיותר גולשים לאתר כדי שירכשו את המוצר או השירות. נהוג להתחיל לקדם ביטויי מפתח פחות תחרותיים ובהמשך לקדם את הביטויים היותר תחרותיים.

  • שינויים בתוכן האתר, בקוד האתר ובמבנהו

חלק חשוב בקידום כולל שינויים בקוד האתר העשויים להשפיע על הקידום שלו במנועי החיפוש. נבצע שינויים באתר על מנת להביאו למבנה האופטימלי. ככל שאתר מכיל תוכן איכותי יותר, כך הוא יזכה לקידום וחשיפה טובים יותר. לכן כדאי מאד לשים באתר כתבות ומאמרים איכותיים ככל האפשר בליווי תמונות וסרטונים.  נבדוק שמהירות טעינת הדפים סבירה. ככל שדף מסויים קרוב יותר לדף הבית חשיבותו עולה.

  • בדיקת שימושיות, מכירתיות ואפקטיביות האתר

נבדוק האם האתר אכן אפקטיבי וממלא את המטרה שלשמה נועד, למשל, מכירה של מוצר מסויים, שירות מסוים, אתר תדמית, אתר מידע וכו'. נבדוק האם הידידותיות, קלות הלמידה, הנדסת האנוש ומבנה האתר אכן תואמים את מטרות האתר. ניתן המלצות מתאימות ומועילות המתבססות על ניסיון רב בשימושיות אתרים. לדוגמא: האם ידעתם שהצבת תמונות אמיתיות של בעלי האתר מגדילה מאד את אמינות האתר בעיני הגולש ? האם ידעתם שמתן אפשרות "צור קשר" בכל עמודי האתר מגדילה את מספר הפניות ? האם ידעתם שמיקומו של דף בתוצאות גוגל עשוי להיפגע אם הגולש יוצא ממנו מיד לאחר שנכנס אליו, ומה צריך לעשות כדי שזה לא יקרה ?  ועוד …

  • בניית קישורים חיצוניים

קריטריון חשוב ביותר לקידום אתרים במנועי חיפוש הוא אתרים חיצוניים המקשרים לאתר. ככל שיהיו יותר קישורים מאתרים חיצוניים, איכותיים, העוסקים בנושאים קרובים לנושא האתר – כך יעלה ערכו של האתר בעיני מנועי החיפוש. נשיג כמה שיותר קישורים כאלה. ההשקעה בתהליך זה דורשת זמן ומשאבים רבים.

  • הפצת מאמרים מבוקרת

נפיץ מאמרים מקצועיים של הלקוח למספר מצומצם של אתרים מקצועיים או בלוגים רלוונטיים. בכל מאמר כזה יהיה קישור קרדיט לאתר הלקוח.

  • רישום באינדקסים מקצועיים

נרשום את האתר במספר מצומצם של אינדקסים מקצועיים רלוונטיים, לדוגמא אינדקס DMOZ.

  • קידום ברשתות החברתיות

נקים פרופיל עסקי ברשתות החברתיות פייסבוק, לינקדין, גוגל פלוס וטוויטר. כל אחד מהפרופילים יכיל את לוגו העסק, תאור מלא, כתובת האתר ודרכי יצירת קשר. נכניס פוסטים ונגדיל את מספר החברים.

  • קידום מקומי בגוגל עסקים

נקים פרופיל עסקי מקומי בגוגל עסקים. הפרופיל יכיל את לוגו העסק, תאור מלא, כתובת האתר ודרכי יצירת קשר. פרופיל זה מופיע בעיקר בחיפושים של גולשים הקרובים פיזית לעסק שלך ובמיוחד בחיפושים מטלפונים ניידים.

  • ערוץ הוידאו יוטיוב

נקים ערוץ עסקי ביוטיוב. הערוץ יכיל את לוגו העסק, תאור מלא, כתובת האתר ודרכי יצירת קשר. סרטונים שיסופקו ע"י הלקוח יועלו על ידינו לערוץ ויוצמדו להם כותרת + תאור מתאים. אגב, אם אין ברשותכם סרטונים נוכל לייצר עבורכם סרטונים מאוסף תמונות סטילס שתספקו לנו. ראו דוגמא לסרטון כזה: https://youtu.be/jzKh7RAG7YE. נבצע פעולות שיקדמו את הסרטונים בתוצאות גוגל.

  • בדיקת התאמת האתר למובייל

נבדוק אם האתר מותאם לגלישה באמצעות טלפונים ניידים, טאבלטים וכו'. הנושא חשוב מאד בגלל מספרם הגבוה של הגולשים העושים שימוש בניידים. ניתן המלצות מתאימות לבעל האתר. סוג האתר המומלץ ביותר הוא אתר רספונסיבי, קרי, אתר המתאים עצמו אוטומטית למסך שממנו גולשים, בין אם זה מחשב שולחני, טלפון נייד, טאבלט, אייפד וכו'.

  • פורומים מקצועיים

נאתר ונבנה רשימה של פורומים מקצועיים בתחום ההתמחות של הלקוח (אם יש כאלה), נספק ללקוח את הרשימה ונעודד אותו להשתתף בהם, לענות על שאלות ולהציב קישור קרדיט לאתר.

  • הטמעת מערכת הסטטיסטיקה Google Analytics

נטמיע את מערכת "גוגל אנליטיקס" באתר. מערכת חשובה זו תחשוף בפנינו נתונים מעניינים רבים, כגון:

  • כמה גולשים ביקרו באתר בפרק זמן נתון, בכמה דפים צפו וכמה זמן שהו באתר.
  • מהם הדפים הפופולריים ביותר ומהם הדפים הנעזבים ביותר.
  • מהם המקורות שמהם הגיעו הגולשים לאתר: מנוע גוגל, מנועי חיפוש אחרים, הקשה ישירה של הכתובת, אתרים המפנים לאתר ועוד.
  • ניהול האתר בעזרת Google Webmaster Tools

ננהל את האתר מול גוגל באמצעות מערכת "גוגל וובמסטר טולס". מערכת חשובה זו תסייע לנו בנושאים כמו:

  • קבלת הודעות מגוגל על מצב האתר, בעיות סריקה, אבטחה, התאמה למובייל ועוד
  • הצעות גוגל לשיפורים שונים באתר
  • שאילתות חיפוש שבהן הופיע האתר שלך
  • קישורים חיצוניים המצביעים לאתר שלך
  • כיצד גוגל רואה את האתר שלך
  • חסימת דפים מסויימים מפני סריקה
  • טעינת sitemap ועוד

זוהי כאמור תמצית הפעולות העיקריות. קידום האתר מתבטא בפעולות רבות נוספות.

אם תרצו נוכל גם ללמד אתכם קידום אתרים ושיווק באינטרנט

בישראל קיימים אתרים רבים המציעים שירותי קידום אתרים. במה אנו שונים מן האחרים ?

תשובה: אם תשכרו מאיתנו שירות קידום אתרים מלא תיחשפו לכל התהליך ולכל שיטות הקידום שלנו. אם תרצו תלמדו ללא תשלום נוסף כיצד אנו גורמים לכך שהאתר יופיע גבוה בתוצאות. תלמדו מאיתנו כיצד ניתחנו את האתר שלכם ומהי האופטימיזציה שיש צורך לבצע באתר לצורך קידומו. תלמדו מאיתנו כיצד לבצע מחקר מילות מפתח, כיצד ליצור נכון קישורים חיצוניים שיצביעו לאתר, כיצד לפרסם נכון מאמרים, כיצד להקים פרופילים עסקיים ברשתות החברתיות, כיצד לקדם סרטונים ועוד.

כמה זה שווה ומה זה נותן לכם ?

קורס קידום אתרים מלא עולה כמה אלפי שקלים. זה עשוי להגיע אף ל 20,000 (!) שקלים לקורס. תלמדו מאיתנו בצורה מתומצתת ויעילה מהן באמת פעולות הקידום העיקריות והמשפיעות ביותר על מיקום האתר ושיווקו ברשת.

מכאן תוכלו להמשיך לקדם את האתר/ים שלכם בעצמכם, ואפילו להציע שירותיכם לאחרים.

זה שווה הון וזו אינה קלישאה.

כמה זמן נמשך קמפיין הקידום וכמה זה עולה ?

קמפיין קידום בתוצאות הטבעיות/אורגניות נמשך 6 חודשים לפחות וכרוך בעבודה רבה. המחיר נגזר ממידת התחרותיות שיש לאתר, האם המתחרים מבצעים קידום מקצועי, וותק האתר, גודל האתר, כמות ביטויי המפתח שיש לקדם, רמת האופטימיזציה שיש לבצע באתר וכו'. לרוב, טווח המחירים ינוע מ- 1500 ₪ לחודש ועד 2500 ₪ לחודש, למשך 6 חודשים לפחות. הערה: כל הוצאה עבור השיווק באינטרנט, מוכרת במלואה למס הכנסה ומע"מ.

 

קרא/י עוד הרבה דברים מעניינים בנושא שיווק האתר שלך באינטרנט …

עיין/י בשאלות נפוצות ותשובות טובות לגבי קידום האתר שלך …

קרא/י אלו פעולות לקידום ושיווק האתר שלך תוכל/י לבצע בעצמך חינם החל ממחר …

יש לך שאלות ?  רוצה פרטים נוספים  ?  צור קשר.

 

קידום אתרים אורגני טבעי

קידום אתרים אורגני טבעי בגוגל

Comments are closed